torstai 27. joulukuuta 2018

Lahjoja Gifts



Tykkään tavaravaihdoista, kuten olen jo aikaisemmin kertonut. Sain jo viikkoja sitten Japanista Soyokolta paketin, jossa oli herkkä kortti sekä puuvillakankaita iso määrä.

I like to swap miniatures with my friends, as I told you already. I got many weeks ago a parcel from Soyoko from Japan. I got a delicate card and beautiful cotton fabrics from her.

 Olin toivonut häneltä puuvillakankaita, joista voin ommella nuken vaatteita. Ihania! Tykkään kovasti näistä.

I had wished cotton fabrics from her. I could sew clothes for my dolls. The fabrics are lovely! I like them very much.

Kauniita kankaita.Ne ovat täydellisiä nukeilleni.   Paljon kiitoksia Soyoko!

These fabrics are very beautiful. They are perfect for my dolls.   Thank you very much Soyoko!

 Minä lähetin hänelle silkki-villalankoja ja hiilikuitu neulepuikot,kokoa 1 mm. Kirjoin hänelle myös kirjontakoneella kortin, mutta en huomannut valokuvata sitä.

I sent her silkwoolthreads and carbon fiber knitting needles, size 1 mm. I embroidered her also a Christmas card, but I did not photograph it.

3 kommenttia:

  1. Es un precioso intercambio.
    ¡Qué tengas unas Felices Fiestas!

    VastaaPoista
  2. Un intercambio muy práctico, feliz año nuevo:-)

    VastaaPoista
  3. Bonito y práctico intercambio de regalos!!!
    Muy feliz año nuevo!!!
    Besos.

    VastaaPoista