torstai 4. lokakuuta 2012

Patja, petari ja tyynyt

Olen sellainen nukkisharrastaja, että keskeneräisiä töitä löytyy kaikenlaisia. Ja kärsivällisyyttä minulla on vain satunnaisesti. Tämä vierashuonekin on vielä kesken. Sängyn yläpuolelle olen tehnyt kapean hyllyn tammisesta säleverholistasta. Patja ja tyynyt ovat jääneet esittelemättä, vaikka olen sängyn muuten esitellyt aikaisemmin.

Löysin sopivan vaaleaa kuviokangasta omista varastoistani. Petauspatjan materiaalina on ohut vaahtomuovi ja pahvi ja varsinainen patja on tehty pakkausstyroxista ja pahvista.

7 kommenttia:

  1. Katsoin ja katsoin...luulin, että kyseessä on 1:1 makuuhuone! Teksti paljasti totuuden. Hieno ja tyylikäs kokonaisuus, ihan kuin oikea, mutta pieni, ja hienosti kuvattu.

    VastaaPoista
  2. Jämptiä, siistiä työtä. hieno!

    VastaaPoista
  3. Minulle kävi samoin kuin Raijalle että todella luulin katselleeni teidän kodin vierashuonetta mutta onneksi luin tekstin loppuun ja vielä uudelleen että tajusin tämän olevan nukkekodin huone. Olet tehnyt todella kaunista ja kätesi jälki on siistiä ja todenmukaista, ilo silmälle!

    VastaaPoista
  4. Oi, kuinka viihtyisältä täällä näyttääkään!

    VastaaPoista
  5. Ihana makuuhuone, kertakaikkiaan, tyyli on mahtava!

    VastaaPoista
  6. Samoin... ihan kuin 1:1 makuuhuone... ihanat värit ja koko kokonaisuus!

    VastaaPoista